Benimde olmustu. Kanama yoksa dinlendiğinde ayaklarını uzattığında gecen bir ağrıysa sikinti yok demisti. Ama sen yinede dikkat et cnm. Ben maalesef ilk gebeligimde düşük yaptim. Hafif kanamam geldi kirmizi renkteydi. Bu tehlikeliymiş bel ağrısi olursa tehlikeliymis. Onun disinda her hamilelikte kasilmalar oluyor bebek kendine yer edindikce agrilar oluşurmuş. Simdi ben 6+4 oldum gecen hafta kasigimda agrilarim vardi ama sukur bu hafta olmadi hic❤️