Nazlican46
Bende yapabileceğimi düşünüyorum ama tereddütlerim var zaten bir kere ameliyat oldun dikişlisin diyorum ne gerek var ama bir yanımda normal doğumu tatmak istiyor ve ameliyat sonrası çok zor toparlanmak onu düşünüyorum bakalım iki hafta sonra 30 haftalık olucam doktorla görüşeceğim bu konuyu