Normalde Bolu’da yaşıyorum şuan 37 hagtalığım ve iki gün sonra Giresun’a geleceğim doğum Giresun kadın doğumda olacak. Sema hocaya randevu bulabildim sadece ama bazı yorumlardan dolayı gözüm korktu açıkçası. Sema hocaya giden var mı, veya benim gibi il değiştirip son anda Giresun’a gelen var mı