Luckymom97 ay hastane odasında gözlerim dolu dolu okudum yazınızı çok geçmiş olsun , aynı sebepten hastanede yatıyorum iki gündür 35+0 da rutin kontrol de düşmeyen tansiyon (16/10-15/9)sebebiyle acil yatışım yapıldı , anlattığınız her şey uygulandı ciğer geliştirici iğne , magnezyumlar , damar yolları , idrar toplama işleri vs vs çok şükür benim idrarda protein çıkmadı bütün tahlillerim temiz sadece tansiyon hiç bir şekilde 14/8-13/8 in altına düşmüyor . Benim ve bebeğimin genel durumu çok şükür iyi olduğu için doktorum doğumu olabildiğince ertelemeye çalışıyor bakalım inşallah bugün taburcu oluruz da bir süre daha aynı bedende büyümeye devam ederiz 🥹