sedamom00 Kızlar ayaklarım agrıyor ayakta çok dursam daha çok ağrıyor bunun sebebi Nedir her tahlil yapıldı hersey normal
Elfsndkl D vitamini eksikliği olabilir canım bende ilk hamileligimde bacaklarım ağrıyordu bir müddet yüksek dozda d vitamini kullandım geçti