She Meraall bilmem.test 2 kere yaptirdim negatif çıktı. Kanama falan da olmayinca doğumdan sonra yaparız dedi.
Hayallerim Meraall canım hiç birşey olmuyor allahın izniyle canını sıkma tüm şeylerimiz normal şuana kadar kanama olursa doktor hemen yapıyor o iğneyi yoksa 28.Haftada rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin hpimize insallah
SinemAyaz She bende 27+2 deyim bugün persembe başka doktora randevu aldım ona da sorucam son kez bilmiyorum ya gerek Yok bebeğin kanını bilmeden diyen çok bi yandan da önlem almak mı lazım bilemiyorum
Burjucan Kızlar Antalya’da yaşayan varsa ben 3. Testi Medical parkta yaptırdım yeni bir yöntemle 10. Haftadan itibaren anne karnında bebeğin kan grubunu öğrenebiliyorlarmış iğneyi de ona göre yapıyorlarmış tıp çok ilerlemiş 🤗
She SinemAyaz evet canm gittim. Yaptirsanda olur bu haftada yaptırmasan olur dedi. Ben kendi eşime bile yaptim dedi doktor. Ondan bende yaptirdim valla canım.