Ya aslında doktordan ne istediğine bağlı bu bence mesela çok bilgili olsun işinde bir numara olsun sana yeter mi yoksa normal olsun ama ilgili mi olsun gittiğinde seni motive etsin aslında cevap siZde çok gördüm doktorum çok çok iyi ama asla gülmüyor çok ciddi rahat rahat bişey soramıyorum diyeni de ya doktorum normal başarılı ama bir o kadar da güleryüzlü diyeni de doktor seçerken 9 ay boyunca sizi hangisi tatmin ederdi bunlsrı düşünerek bir doktora gitmek hem sizin hem bebeğiniz için daha sağlıklı olur çünkü güvenmediğiniz yanında rahat olmadığınız bir doktorla nasıl bir hamilelik ya da doğum gerçekleşir tek tek gidin kafanızdaki istediğinize hangisi rahatsa tamamsa onunla devam edin ben Derya hanıma gidiyorum şimdilik bir sıkıntım yok güleryüzlü sevimli bir kadın bilgisine de güveniyorum bu bana mesela yeterli geliyor