eyuphaneylul1422 Tuaesug bide cok fena catı agrım var bacagımı resmen oynatamıyorum Rabbim hepımızın evlatlarını sagsalım kucagımıza almamızı nasıp etsin er yada gec gelıcekler 🤷♀️😍
angela88 Benim tam 40 bugun 😂 hic yok belirti nst ye girdim kasilma bile yok.. pztsi rahim agzi yumusakligina bakicak ona gore hastaneye sali yatis yapariz dedi, haftasonu gelmezse tabi.. suni hic istemiyorum insallah gerek kalmaz😮💨🙏🏼
Linamom41 angela88 Suni kötü diyorlar, inşaAllah gerek kalmaz. İkimizde bebeişlerimizi sağ salim kucağımıza alırız. 🙏🥰
Melisayuce 37+4 haftalık gebeyim suyumda azalma var açıklığım hiç yok suni sancı da istemiyorum hayırlısı olsun dua edin bana