İyi akşamlar güzel anneler bugün 38+1 haftalığım randevum vardı bebek gayet iyi çok şükür ama doktor alttan bakicam dedi çatımın dar olduğunu söyledi. Benim bu kısmetse 2. Doğumum olcak. İlk doktorum ne çatı muayenesi yaptı ne de Pelvik masajı. Ben ilk oglumu 42+2de doğurdum ve 3.850 doğdu, çok zor bı doğum oldu. Doktorumu değiştirdim ikinci hamileliğimde ve bu haftalarda Masaj yapıyorum ki bebek fazla kilo almadan uyaralım gelsin dedi. Muayene yaptığında da çatımın dar olduğunu söyledi. Şimdi beni bı korku sardı. Hem bı yandan ikinci doğum kolay olur diyolar diğer yandan doktorum çatın dar diyo. Psikolojim bozuldu resmen ağlıyorum sürekli ilk dogumdakk gibi zor olursa diye. Böyle bişey yaşayan var mı acaba aranızda, bilgi sahibi olmak isterim 🥺