busbussss Kızlar iyi akşamlar tetanoz aşısı oldunuz mu? İki doz olarak yapıyorlar 1 ay arayla ama bu herkese mi aynı ? Gebelikten 1 yıl önce önce örneğin bir kez tetanoz aşısı olunduysa yine iki doz mu yapılması gerekiyor? Siz nasıl oldunuz?
Ayse_3434 Evet bende oldum iki doz 1 ay arayla 3 doz da 6 ay sonra yani bebeğim doğduktan sonra yapıcak bebeğime