Merhaba kızlar 6+6 hamileyim geçen hafta kan testi verdim tsh 3.1 çıktı.bu hafta doktor değiştirmek zorunda kaldım ayrıldığı için.yeni doktorum da tiroidimim yüksek olduğunu söyledi euthyrox 25 mg ve ecopirin ve folbiol yazdı önceki doktorum guatrla ilgili bişey söylememişti yeni doktorum da karamsar konuştu eski doktorumun verdiği ilaçları kullanma dedi yenilerimi yazdı şu an ne yapmam gerektiğini bilmiyorum böyle bi durum yaşayan var mı birbrinden alakasız şeyler söylüyolar ne yapmalıyım? :(