Aysedal_ Selam kızlar 🌸 20 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. İlk bebeğim 12 saat normal sancı çektim açılmam olmadığı için sezeryana alındım. Rahmimim iç tarafında şişlik var sol dudak tarafının iç kısmı yani ağrı da var normal mi ? Yaşayan var mı ?