Dark benguuusk birşey olmaz ama tedbiren bir iki gün daha bekleyin bence, 1. Hafta kontrolünde doktor dikiş durumunu söyler ona göre yatarsiniz
Dark benguuusk o zaman bir deneyin isterseniz, ben birkaç gün uzanmadan uyudum basım ağrımasın diye o yüzden rahat daliyordum
Elilar2225 benguuusk hiçbir şey olmaz bana hastanede doktor söyledi korkma sağa sola yat senin için daha rahat olur