Yessimjade Merhaba hamişler size bu satırları yazarken hastane yatağımda yatmakta ve yanımda yatan mucizeme bakmaktayım☺️ 01.10 gece 03:30 da hastaneye yatışım yapıldı bu arada doğumum 21 eylüldü maalesef bizim yaramaz yerini rahat buldu ve bizi 10 gün bekletti.Hal böyle oluncada müdehale ile alınmak zorunda kaldı .Epidurallı normal Doğum yaptım ama en can alıcı nokta sunni sancıydı.Açıklığım 1,5 cmdi ve yatışı yaptıktan sonra rahimi yumuşatmak adına fitil yapıldı herşey iyi hoş giderken doktorun gelip alttan muaynesiyle dünya benim için bi anda tersine dönmeye başladı ve sonra gelsin sancı ve acılar . Günlerce burda yazan hikayeleri okudum ama bilin isterimki herkesin Doğum hikayesi farklı o nedenle kendiniz için arayacağınız yolu hikayelerde aramayın derim.Neyse hikayemize dönersek 1,5 cmlik açıklıktan sonra ben epidural istedim bununla birlikte sunni sancıyıda yanında getirdiler yalnız epidural 1 doz uygulandı ilk sonra 10 dk da geçti etkisi ve sunni sancıyla baş başa kaldım sonra açılmam 3,5. Cm oldu ve suyumu patlattılar tabi bu olaydan sonra daha fazla acı çektim ve tekrar epidural yapıldı en son 9 cm ardından 10 cm ile Doğumum başladı ve iki kişinin üstüme çöküp bebeği karnımdan ittirmesiyle son noktayı koyduk yaklaşık bi 30 40 defa ıkındım herhalde bilmiyorum dikil olayına gelince hiç hissetmiyorsunuz bile ama şunu unutmayın o bebeği kucağınıza aldığınızda o ilk sıcaklığı duyduğunuzda bütün acıları sanki hiç çekmemiş yaşamamış gibi oluyorsunuz rabbim kolaylığını veriyor sadece dua edin yeter bu arada Doğuma giderken Fatma ana elini suya koymuştum bide hurma yemiştim haberiniz olsun işe yaradığını düşünüyorum hikayemi okuyan herkese selam eder bir sancıda kurtulmanızı temenni ederim unutmayın her insan kendi hikayesini kendi yazar ☺️☺️☺️😉😉
Benay Yessimjade maşallah rabbim hayırlı evlat eylesin sağlıkla büyüsün inşallah sana da geçmiş olsun canım 😍
Yessimjade Talhahafsa Teşekkür ederim canım darısı seninkinin başına insallah sende sorunsuz bir avazda kurtul inşallah beklemek çok zor ama hep aklına sunu getir kucağına alınca bütün çektiğin acıları unutacaksın aeo 🙏🏻🙏🏻☺️☺️