bercembebekbekliyor O kadar fazla olmasa da Akıntı ve kaşıntım var. Doktor fitil verdi birazda büyük. Vajinal alım gerekiyor kullanmalı mıyım korkuyorum 13+5 olduk
Vicibici bercembebekbekliyor Burdakilere doktordan daha çok mu güveniyorsun? Doktorunuz vermiş kullanıp kullanmamak size kalmış. Gebelikte enfeksiyon ve mantar önemsenmesi gereken şeyler
Nursemother bercembebekbekliyor bence kesinlikle kullanmalisiniz geçmeyen mantar ve enfeksiyonum var yildim artik
minisinannesiiii bercembebekbekliyor vallahi ben baya beklemiştim fitil kullanmamak için ama kullanır kullanmaz da geçirdi bence kullanın
minisinannesiiii Nursemother diğer hamileliğimdeydi canım 2 tane vardi içinde üçgen gibiydi onu kullandiktan sonra hic akıntım olmadi doğumdan sonra bile ondan önce 2 tane ayri kullandim onlar fayda etmemişti istersen adini bulayım zor olcak ama
Derya bercembebekbekliyor kullanın diye veriyorlar ya🤷♀️ Fitilden sonra akıntınız artıcaktır korkmayın ilacın fazlalığı çıkıyor fitili alınca bir süre uzanın ve kalkmayın ki etki etsin🍀