Meryy69 son haftalarımda hep iç çamaşırımda ıslaklık vardı bı iki defa değil ama sürekli lavaboda oluyor diye düşündüm hiç söylemedim doktorumuza beklenen doğum tarihinden 2 gün önce son kontrole gittiğimizde suyumun azaldığını hemen sezeryana alınacağimi söyledi özel takipliyim 9 ay boyunca ve her gittiğimde doktorum suyumada bakıyordu özellikle azalma yok diyordu az az sızıntı şeklinde gitmiş demekki şimdi farkına varıyorum bazı şeylerin doğum yapali 1 ay oldu bu arada 🤗bence doktoruna belirt ben önemsemedim afedersin tuvalete girip çıkınca haliyle fark ediyordum ondan sanıyordum ama değilmiş