Ceren_guney5 37+1 oldum suyum az bişey geldi ama hiç sancım yok sancı olması için ne yapmalıyım hastaneye gitmedim suni sancı almamak için
minikmucizemmmmmmm Ceren_guney5 suyun geldiyse sanciyi bekleme belki ağrı eşiğin yüksektir hissetmiyor olabilirsin
Meryy69 Ceren_guney5 yaa inşallah hayırla sağlıkla gelsin bebisiniz aynı durumu aynı gün yaşıyoruz unutmayacağım sizi Rabbim yar ve yardımcın olsun
Meryy69 Ceren_guney5 38+2 aynısı bendeki de şuan ve tuvaletten cikiyorum sürekli sızıyor bişe ama aşırı değil
030323-brck Meryy69 bence sende bi hastaneye gidip görün tedbir al eğer suyun azalırsa bebeğe zarar verebilir eğer sorun yok derlerse de ne olduğunu öğrenmiş olursun hem tedbir alırsın (benim düşüncem tabiki sen bildiğini yapabilirsin)
Hulus Ceren_guney5 hic zaman kaybetmeden hastaneye gidin eğer suyunuz geliyorsa evde beklemek riskli oluyor.
Meryy69 030323-brck haklısın kuzum hastane çantamı filan tekrar gözden geçirdim evi toparladım duşa girp gideceğim inşallah
Ceren_guney5 Meryy69 allah razı olsun canım rabbim ikimizi de bi avazda kurtarsın inşallah bebeklerimiz sağlıklıca hayırlısıyla gelsinler inşallah 🤍