Semrakrbck 14, haftalık Bebek hareketleri hissediliyormus siz hissediyor msnz bazen karnimda bir hareket oluyor ama gaz vs diye düşünüyorum
Eldgrn Semrakrbck kelebek uçuşu gibi hareket oluyor ama bebek değildir 15+2 olucam daha erken 20 lerde zor hissediyorlar ondan gaz bağırsak haraketleridir diye düşünüyorum
Dark Semrakrbck ikinci üçüncü olanlar 16 da falan hissetmeye başlıyor. Onlarda seyirme gibi oluyordur, benim ilkti 18-19 da seyirme gibi hissettim. Tekme vs gibi onlar çok daha sonra
Deletedmom_51 Semrakrbck Daha bugün sordum doktora 16 haftalığım dedim hissetmiyorum. hissediyorum diyen yalan söyler diyor 😂 20.haftalarda başlıyormuş öyle dedi ben de bir an önce hissetmek istiyorum
ipekveatlas Dark herkeste aynı değil bu. 14 haftalıkta hissedilebilir ben oğlumu 15 haftalıkken bizzat doktorum muayene ederken hissettim kendisi de onayladı ki ilk gebeliğimdi. karındaki yağ oranıyla alakalı bi durummuş
Meltem99- Bende dünden beri hissediyorum balık gibi yüzüyor sanki karnimda sonra cama tık tık yapıyor gibi ❣️❣️😍😆😆
ipekveatlas Deletedmom_51 benim doktorumda 15. haftamda hissettiğimde onaylamıştı. 18. haftalarda cıldırıyodu bebeğim karnımda ne 20si kız yok artık😅
Aslimsii07 Semrakrbck hissedersin ben tam kasığımın üstüne hissettim pıt pıt mısır patlaması gibi bişeydi olmadan heyecan vericiydi ki birde sabahın köründe 😍 13+3
Tugceatabey Aslimsii07 ben aynen bunu hissediyorum gazoz balonu gibi pıtır pıtır oluyo bi iki kere sürekli olmuyo ama 14+0 bugün doğru mudur acaba
Aslimsii07 Tugceatabey evet tabiii gaz pıtırtısı gib daha çok hissedersin o heyecan başka insan bağırsak hareketini anlamaz mı