fatmaa37demi5 Normalmi olucak doğumunuz sezeryan mı? Ben eşimin dişi için gittiğimde kapıda bir bayanla karşılaşmıştım yeni doğum yapmış eşiyle yürümeye hava almaya inmişti Nigar hanım doktorum sezeryan oldum 2kisi refakatçi kalabiliyor yanında özel oda ve doktor çok rahatlattı beni doğum boyunca falan demişti o günden beri orayı düşünmeye başladım benimde 2 hamileliğim zorunlu sezeryan olucak yani buda :)