Merhaba hanımlar. Kuzenim 33 yasinda 1 bucuk senedir evli ve iki kere dusuk yasadi . Bebeginin hic kalp sesini duyamadan. Smdi tekrar 6 haftalik hamile ve cok stresli yine duyulmayacak düsukmu olcak diye. Nekadar moral versemde cok stresli. Bende buraya sizlere sormak istedim 6+3 de suan kalp atimi duyulmamasi normal mi ?