ftmdyn22 benimde 18.haftada başladı şişmeye şu an 27 deyim daha da şişti 36 numara olan ayaklarıma 38 numara olmuyor . Geçen gün terlik giydim işe giderken akşam ayağımdan çıkaramadım . Sanki eşek arısı sokmuş gibi ayaklarım . Normal olduğunu söylüyorlar ama sanırım kişiye göre değişiyor çevremdeki hamileler de böylesini hiç görmedim , fil ayağı gibi oldu ayaklarım .