Sedakrts Çatlak önleyici krem kullanımına kaçıncı ayda başlanmalı ve kullanmak için onerdiginiz marka var mı
fatmaa37demi5 Sedakrts ben 2. Aydan beri kullanıyorum. Lierac kullanıyorum. Bir tık pahalı ama çok memnunum. Şuan 36. Haftamdayim
fatmaeldmr Sedakrts ilk gebelikte 3. Ayda başladım Lierac kullandım 30. Haftaya kadar hic catlamadim ondan sonra çatır çatır çatladim şimdi 2. Gebelik hem lierac hem bio oil ogrendigimden beri kullanıyorum birini gece birini sabah sürüyorum bakalım nolcak
fatmaeldmr fatmaeldmr Sedakrts ama düzenli kullanımla önceki çatlaklarının görüntüsünde düzelme var özellikle bacaklarımda baya selülit izleri bile azaldı diyebilirim
Nskyhn Sedakrts 14te kullanmaya başladım bio oil aldım ama bence bebek yağı , kantaron yağı daha etkili özellikle bebek yağı çok güzel nemlendiriyor
Fundaaaaa Sedakrts 3. Ayda başladım striacare kullandım ilk bebeğim de bir çiziğim dahi yok bunda da 5. Ay şükür olmadı inşallah olmaz
Ilkannelikbu Sedakrts ben çatlamadım diye seviniyordum 37. hftada çatladım çok şaşkınım biraz üzgünüm son 2 haftamdı resmen😢