ZEHRaakkoyun
Merhaba ben de aynı doktora gidiyorum, çevremde memnun olanlar vardı o yüzden tercih etmiştim. Muayenelerde gerçekten çok iyi, ilgili bir doktor. Doğum için de burayı düşünüyorum. Normal çok istiyorum ama bebeğim henüz dönmedi malesef.
Siz doğumu nasıl düşünüyorsunuz?