fatmaeldmr Gebeliğim ilkini hareketli sanırdım bu canını cikariyo 17. Haftadan beri o kadar çok vuruyo ki anlatamam 😃 bı yandan seviniyorum iyidir diye bı yandan da çarpıntıdan duramıyorum nefes alamıyorum normal midir Allah aşkına bu kadar hareket
Merve-2684 fatmaeldmr Zaten ikinci gebelikte daha çok hissedermişsin hareketlerini bence gayet normal bir durum. 🤗
fatmaa37demi5 fatmaeldmr benim ki de öyle masallah kıpır kıpır hep. Böyle olması onu sürekli hissetmek beni çok mutlu ediyor ❤
Asel_im fatmaeldmr 2.ler öyle canım şu an bile oğlum karnından çıkmaya çalışıyor sanırım 😁 33 haftalığız sen düşün 😁😁😁
fatmaeldmr Merve-2684 ay içim dışıma çıkıyo korkutuyo bu beni 😂 ilki de hiç uyumadı 2 sene Allah’ım yardım et 🙈
fatmaa37demi5 fatmaeldmr hemde öyle güzel ki. 36. Haftamdayim dogum çok yakın. Karnım da ki bu hallerini çok özleyeceğim 🥲
fatmaeldmr fatmaa37demi5 her anın tadını çıkarın hiçbir şeyi sorun etmeyin öyle hızli geçiyo ki özlemeye başlarken ikinci geldi 😂