Butterfly__ benim ilk kizimda haftasinda önde oldugu halde usg de 3667 dedikleri hqlde 2745 dogdu.
Ilk ay 1 kilo aldi olmasi gerektigi gibi. 2. Ay 800 gr. Sonraki aylar düzenli olarak 700-900gr alirdi. 6.aya kadar güzeldi ek gida ile biraz düştü kilo alimi aylik 400-500 falan. Yasina gelinde zaten yemek reddi falan inatlasmalar basliyor klasik. Meme reddi 3 aylikken bir yaşae gibi olduk ama 4 ay ataginda bunu yasamayan da nadirmiş sanirim.
Benim meme ucum yoktu slikon gogus ucu ile 5 ay emzirdim sonra kendisi slikonu reddetdi 22 ay emzirdim toplamda..
Mama hic kullanmadik diyebilirim. Ama bir dönem süt alerjisinden dolayi 3 ay kadar mama denemiştik pek kabul etmedi.
Şuanki gebeligimde gobek cevresi geriden ve zayif doktor 2.600den fazla dogum bekleme dedi aslinda oda max seviyem odemi atinca 2.500 kalir buyuk ihtimalle. Ama sorun etmiyorum zayif bebekler daha hizli toplaniyorlar çünkü.
Benimkinin genel olarak tek sorubu 2 yasindan sonra istah kaybi yasamasi vs oldu hep boya veriyor yasitlarindan daha uzun mesela ama daha zayif
Çünkü yemiyor 😂😂