Aysenkaplann Kızlar 37+5 haftalık gebeyim sabah doktor çatı muayenesi yaptı biraz lekelenme olacak dedi. Akşam 23:21 oldu hala azar azar lekelenmem var. Daha önce başınıza geldi mi ?
Lesyaca Aysenkaplann bende carsamba günü muayene oldum benimde aynı şekilde oldu canım şuan daha iyiyim çok nadir geliyor 2 gün gelmesi normal dedi🥰
Lesyaca Aysenkaplann eğer 2 günden fazla sürerse bize haber ver dedi doktorum sizinde öyle olursa haber verin doktorunuza 😊
Elf94samur Banada aynısı oldu catı muayanesınden sonra ıkı kere geldi kesti bende bekliyorum sancı felan gelmesini