KezibanUan Merhaba güzel annişler meleğim şu an kollarımda ve uyuyo bende doğum hikayemi yazayım dedim :) başından beri normal doğumu çok istiyordum 40+2 de nişanım geldi sabah dokuzdu sancılarım vardı gece ama saatte bir gelen düzensiz doktorum gel dedi gittim açıklık yoktu geceyi bulabilir doğum evde sancını çek dedi hastane evime 5 dakika tamam dedim eve geldim sancılarım çok geç sıklaşıyordu sabaha kadar sancı geldi sabah 9 da 7 dakikada bire düştü benden 3 kere daha nişan gelmişti doktorum hemen gel artık dedi gittim kanamam başlamıştı muayene etti bi terslik var yarım parmak bile açıklık yok bebek kendini ittiremiyo dedi normali çok istediğini biliyorum ama artık riske atmayalım dedi tabi çok üzüldüm nerdeyse 2 gündür sancı çekiyordum saat 2 de kanım alındı sezeryan için testler yapıldı saat 5 oldu sancım artık 3 dakikada bir geliyodu kıvranıyodum sezeryana aldılar spinal oldum bu arada . Epidural iğnesi vurulurken sancım geliyo bekleyin dediğim anı hiçbizaman unutamayacağım son sancımı çekip iğneyi yaptırdım kızımım boynuna 2 kere kordon dolanmış o yüzden kendini itsede açıklık olacak kadar itememiş doğduğunda mordu sonra düzeldi şükür sağlıklı evimizdeyiz 2 gün sancı yüzünden uyumadığım için sezeryan sonrası benim için çok zor oldu bugün 4. Günümüz olcak yanımda sağlıklı yaa bu herşeye değer Allah yardımcınız olsun güzel anneler sağlıcakla kucaklarınıza alın İnşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mutlukalp KezibanUan Allah analı babalı büyütsün öncelikle😊🙏🏻 Dudağı nasıl damakta yok dimi biraz bilgi verebilirmisiniz emebiliyor mu
KezibanUan Kubrasaglam çok teşekür ederim canımmm aminnnnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sağlıcakla kucağına al sende İnşallahhhh
KezibanUan Mutlukalp canım damakta yok üst dudakta var ama çok büyük değil bırak emmeyi emzik bile emiyo 🤩🙏🏻 Hiç sorun yaşamadık
KezibanUan Brc35 hareket ediyodu canım ama biyerde toplanıp kalıyodu orda oynuyodu sadece bide kasılıyodu top gibi oluyodu karnımda sancı çekerken
KezibanUan Mutlukalp kullanıyodumda kapattım canımm çok vakit geçiriyorum diye :)) merak etme damakta yoksa sorun olmuyo ameliyatını bile hemen yapıyolar 40 ı çıkınca . Kara kara düşünüyodumm şimdi boşuna üzülmüşüm diyorum
Mutlukalp KezibanUan Bende çok korkuyorum doktor yok demişti damakta inşallah çıkmaz çok merak ettim bebeğinizi bende ultrason resimlerini atarım diye düşünmüştüm ama yokmuş adresiniz😕