Bende 32 haftalığım gaviscon içiyordum bıraktım başta iyi geliyordu 15 dk sonra tekrar başlıyordu şimdi 2 haftadır laktozsuz soğuk süt içiyorum 1 bardak kafama dikiyorum miss hem sağlıklı hemde soğuk içimi de serinletiyor deneyin bence bana çok iyi geldi ilaç içmekten iyidir