Böyle şeylerin olması gayet normal bebek rahme tutunduktan sonra haliyle rahim de büyüme oluyor bu da kasılmaya sebep oluyor adet sancısı gibi ağrıların olması da çok normal kasıklar da olan bütün ağrıları doktorlar normal karşılıyor rahim yavaş yavaş büyüyor ve yukarı çıkıyor korkulacak bi durum yok yani kanaman olursa hemen doktoruna bildir