Kubrasaglam pskolojik felan değil kesinlikle öyle olurdu benimde çocukken bile karnım ağırdımı annem elini koyardı sıcacık olurdu hiç ağrı hissetmezdim genç kız oldum adet olduğum her seferinde çektiğim ağrılarda eli karnımda olurdu çocukluğumdaki gibi ağrılarım dinerdi şimdi Allah nasip ederse bu ayın 28 inde doğumum olucak belki dahada erken olanilir tabi bilmiyorum ama annem olucak yanımda kesinlikle annen yanında olsun😍