Herkese merhabalar.20 haftaya girmek üzereyim göbeğim baya baya çıkmaya başlamıştı. Ama bugün çok küçüldüğünü hatta baya duzlestigini fark ettim. Neden olur sizce daha önce başına gelen oldu mu. En son 2 gün önce gittim bebeğimi gördüm gayet iyiydi ama çok telaş yaptım