Aysoz Canım benim ikinci düşüğümde böyle bir şey başıma geldi. Betam önce güzel ilerledi sonra az artmaya başladı sonra da durdu artması. Kese vardı ama boştu, sürekli dış gebelik için takip ettiler, emin olamadılar nerdeyse hergün acile gidiyordum çağırıyordu doktorlar. Yarın gel birdaha bakalım vs. diye. Bende senin gibi kese görünüyor ne dış gebeliği diye düşünmüştüm ama ikiz, üçüz olup olmadığını bilmiyorlar neticede biri rahimde biri tüpte olabilir diye sürekli bakıyorlar.
Senin şuan yapacağın 2 günde bir hcg takip etmek. İnşallah yükselsin. Belkide geç döllendi daha bebek oluşmadı, hcg yükselince oluşacaktır. :)) Pozitif düşünmek lazım.