_SLNPSHR_ Kızlar 1 hafta öncesine kadar sadece karın bacak çatlak yerlerim kasiniyordu şuan her yerim kaşınmaya başladi geçen hafta kan değerlerime karaciger enzimlerine bakıldı sıkıntı yok ama ben kafayı yemek üzereyim 39+2 yiz ve ben deli gibi kaşınıyorum uykulardan uyanıyorum yağ suruyorum vs. Nemlendirme çalışıyorum her yerimi ama olmuyor uyuz gibi oldum 😔😔😔