Sedakaratas İlk bebeğimle ikinci bebeğimin arasında çok fazla yok oğlum şuan 13aylik ve ben 20+3gunluk hamileyim ve sezeryan yerim çok fazla açıyor böle bı acı ypktu sanki yırtılyor gibi hissediyorum böle bişey yaşayan dumu acaba sorun cikartirmi
Unlukacar Sedakaratas onu doktoruna söyle canım 2. Doğumu mu yeni yaptım bebeğimle oğlum arasında 22 ay var bebeğim kanala girdiği için nts de sancım çıktı doğuma acil alındım ve dikiş yerimde açılma olmuş allahtan pıhtı şeklindeydi de kanama içe sızmadı
Lavanta27 Bilgim yok üstde kalsın.Çok geçmiş olsun inşallah bir sorun yoktur .Rahim büyüyordur belki ondandır iyi düşünün.🙏🏻🎀
gecekusuanne Muayne ol istersen canim doktorlar ulturasonla bi baksınlar gorebiliyoruz demisti benim doktorum ama bilemiyorum.
Sedakaratas gecekusuanne ayın 6sinda randevum var söyleyeceğim karnında çok fazla sancı oluyor oğlumda hiç böle değildi anlamadım inşallah bı sorun yokturya