DilekAkkayaYksel Evet canım krem kaşıntıya iyi geliyor ama iyileştirmiyor.. Bence de doktoruna söyle.. Son gittiğim doktor hariç ondan önce gittiğim 3-4 doktor hep normal bu durum, hamilelikte olur, mantardır, çekeceksin deyip gönderdi.. Son gittiğim doktorum bunun kesinlikle normal olmadığını tedavi edilmesi gerektiğini erken doğuma neden olabildiğini vs söyledi.. Her dr’a da güven olmuyor yani.. Sana da geçmiş olsun inş atlatırsın tez zamanda..