newbar ben sabah 5 de doguma alindim 6 da bebegim dogdu 7 de odama geldim oglen de esim geldi gorus saatinde erken alinabildigide oluyordue illaki ama bebegin kontrolleri oldugundan uzun suruyor almalari ama bebek odaya gelince direk xagiriyorlar zaten babayi iciniz ferah olsun benim esim 4 saat filan durdu okadar iyilerki mesela abimin esi normal dogum yapti abim cok durmadim ben dedi 1 saat demisler ona benimkinde sezeryan diyemi bilmiuorum esim baya duemustu ozel takipli olup devlette dogurmak benide tedirgin ediyordu ama oyle olmadi 💐 oglen 2 3 ve aksam 7 8 arasi gorus oluyor refakatci 1 kisi aliniyor ilk kim kaldiysa o kalmak zorunda degisiklik yapilmiyor bilginiz olsun.