Sanal_koala00 kızlar az önce baktım ikili test sonucum düşmüş e nabıza ama değerleri göremiyorum nasıl ve nereden bakabilirim?
Edabykl Sanal_koala00 degerlerden anlasilmiyo sonuc zaten hastaneden grafik olarak sonucu almaniz gerekiyor
Bebisinizz Sanal_koala00 bende de böyle canım sonuç gözükmüyor bende de değer normal diyor inşallah bebişlerimiz sağlıklıdır bir sorum çıkmaz
Gmzbiri Sanal_koala00 e nabızdaki değerlerle bi sonuç anlaşılmıyo canım. Grafikli bi kağıt oluyo doktorda ultrason sonuçları, yaş faktörü ve kan sonuçları birleştirilip olasılık veriliyo.
Sanal_koala00 Soruyorumm Edabykl Ya ne bilim buraya bazen atıyolar ya değerler şu şu diye dedim acaba bende öyle görebilir miyim
Edabykl Sanal_koala00 yok ya o degerlerle anlasilmiyo malesef grafik olmasi gerekiyor riskler grafikte yaziyo düşükmu yuksekmi diye
Soruyorumm Sanal_koala00 doktor özel hastane ise whatsaptan atıyo muhtemelen o paylaşanlar oyle almıştır grafikleri