KayraVeAnnesi_06 Kızlar 22+3 haftalığım , evimi temizliyorum dinlenerek ama işlerim bitiyor belime ve kalçama doğru ağrı giriyor sizlerde de oluyor mu 😒
fatmaa37demi5 KayraVeAnnesi_06 hala bütün evi temizliyorum ama artık mecbur daha yavaş yapıyorum sonradan belim ağrıyor ama yapmadan da duramıyorum. 36. Haftamdayım
Whitewomen KayraVeAnnesi_06 Malesef oluyor Ben 35+4 bugün evimi sildim süpürdüm valla daha sonra daha çok birikiyor yavaş yavaş yapın hem spor olur size çok ağrınız olursa doktora gidin magneyzum veriyor. Günde 1 tane sade maden suyu için
Momanne06 KayraVeAnnesi_06 14 haftalik hamileligimden 2 ay dır ayni ağrıları hergun yaşıyorum birde oğlum var onun peşinde oluyorum surekli
KayraVeAnnesi_06 fatmaa37demi5 Aynı bende öyleyim yapmadan olmuyor ki , dinlenerek yapıyorum ama yinede ağrım oluyor Bir ara kalçamdaki ağrı uzun süre geçmemişti ondan korkuyorum nerdeyse yürüyemiyordum
northandmother fatmaa37demi5 38+1 kapı cam komple girdim doğuma az kaldı diye sabahtan başladım 7 de bitirdim yemeğimi yaptım şimdi de yürüyüşten yazıyorum hiçbir şey olmaz her zaman bu şekilde işlerimi yaptım çok şükür
KayraVeAnnesi_06 Whitewomen Doktoruma hiç söylemedim ama bu gittiğimde söyleyecem , yapmadan olmuyor dinlenerek yapıyorum ama yinede ağrı oluyor
fatmaa37demi5 KayraVeAnnesi_06 evet bazen öyle bir vuruyor ki bel ağrısı dogum çok yakın olduğu için çok zorlanıyorum artık. Yardjm edecek kişiler var ama malesef ben yapmayınca içime sinmiyor.
KayraVeAnnesi_06 fatmaa37demi5 Canım sağlıklı zamanında kucağına al inşallah Öyle eşime bile güvenmiyorum biliyorum bir yeri yapsa biryer kalacak benim gibi detaylı yapmayacak arkasından bir de ben yaptıktan sonra anlamı kalmıyor bende kendim yapıyorum ama doğuma yakın annemle kardeşimi çağıracam gibi şimdi böyleyse ilerleyen zamanda dahada ağırlaşıp ağrılarım artabilir gibi
fatmaa37demi5 KayraVeAnnesi_06 o zamanlar bir şeyim yoktu şükür. Magnezyum kullanıyor musunuz. Onun faydasını çok görüyorum ben bu ağrılarda
Gzmnrr KayraVeAnnesi_06 ay aynen yaa sağolsun benimde eşim ben yapayım sen dur diyor ama yaptığı yeri geçiştiriyor hic iyi yapmıyor içime sinmiyor o yüzden ondan gizli yapıyorum bende 36 olduk bu arada 😀
KayraVeAnnesi_06 fatmaa37demi5 Hayır kullanmıyorum , kullandığım vitaminler kan ilacı , d vitamini birde multivitamin
KayraVeAnnesi_06 Momanne06 Rabbim şifa versin inşallah , geçer bende o zamanlarda kalça ağrım vardı uzun süre geçmedi sonra geçti ama şimdi de temizlik yapıp yorulduktan sonra tekrar ortaya çıkıyor
KayraVeAnnesi_06 Gzmnrr Aynen canım valla üstün körü yapıyor kenarları alıyor eşyaların altları birde çekmeden iş yapılır mu ben yapabildiğim yere kadar yapıcam içime sinmiyor çnkü başka türlüsü Bu arada sizin yaklaşmış rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
fatmaa37demi5 KayraVeAnnesi_06 doktorunuza bir danışın magnezyum eksikliğinden dolayı olabilir o zaman. Ben uzun zamandır kullanıyorum doktorum vermişti
Momanne06 KayraVeAnnesi_06 evet öyle canım doktora sordunuz mu hiç ben haftaya unutmazsam mutlaka soracağım çünkü cok ağrım oluyor tutuluyor yani
KayraVeAnnesi_06 Momanne06 Yok işte sormadım , 2 hafta sonrası İçin şeker yüklemem var o zaman söyleyecem bakalım 🙏🏻
KayraVeAnnesi_06 fatmaa37demi5 2 hafta sonra İçin şeker yüklemem var doktoruma söyleyim , teşekkür ederim güzel bilgileriniz için 🌸🙏🏻