3prens71 ben özelde yaptım iki sene önce simdi hamileyim yedinci ayin devlette yaptircam valla ben direk oturdum doktor iğneyi vurdu bacaklardan bi uyuşma kaldırdılar beni kapattılar,üstümü,bisey hissetmedim yarına beklersiniz arkadaşım bi ay önce devlette yaptı ona sorarım sonta işini bende öğrenmiş olurum