GzdeBilgeYlmaz 30. Haftamız ile birlikte 1 haftada resmen çatır çatır çatladım (karın bölgem)😐 şimdiden başlayayım istiyorum çatlak tedavi edici krem losyon kullanan memnun kalanların tavsiyelerini bekliyorum
Deletedmom831 GzdeBilgeYlmaz Canım Lierac var düzenli kullanırsan işe yarıyormuş doğumdan sonrada kullanabilirmişsin doktorum bana önerdi kendide kullanmış bunu ama ben düzenli kullanamadım kaşımaktan beter ettim 👍
Nnzhktt GzdeBilgeYlmaz doğumdan sonra lierac çatlak sonrası serumu kullanabilirsin çatlakların daha pembeyken işe yarar şimdide bol bol yağlan bence doğuma kadar.
Nurayocal GzdeBilgeYlmaz ben hamile oldugum ogrenir ogrenmez sabah aksam basladim. Cildi nemli tutmak cok onemli. 4 haftalik hamileyken ogrenmistim
Elifkedi Farmasiden krem aldım onu kullanmaya başladım biraz erken ama önceden onlem almak adına 😊 çatladiktan sonra büyük oranda geçirdiğini duydum
arastiran_anne çatladıktan sonra maalesef çok etkisi yok.ama yeni çatlak oluşmasını önleyebilirsin.mustela öneririm.