Mavidunyamm Özellikle doğum yapmış ve kayısı kompostosu ise yaramış olan annisler şu baciniza bir el atın 🤣🌸 şimdi 36+4 üm komposto yapmak için erken mi? Yaparsam buzdolabında mi yoksa buzlukta mi muhafaza edicem veeee güzel bir komposto tarifi istiyorum 🙈
Fatovebebegi Mavidunyamm merhaba kayisilari kaynatip blendertan gecirip süzgeçten geçirip sıcakken kavanozlara koyarsaniz bozulmaz Artı günlük kayısı kurusu yersiniz abartmadan bebeğe de geçiyor ya artı rezene çayı da fazda ediyor hem sütü arttırıyor hemde bebekte ve sizdeki gazi aliyor bunları yaparsanız kabız olmazsınız ama kafanızda aman kabız olucam demeyin belki olmazsınız Artı olarak yemeklere bol kimyon kullanın ki gaz yapmasin lohusalık döneminde gaz oluşuyor ve sizden bebege geçiyor örnek bulgur pilavı yaptık kimyon atin kimyon sütte yapıyor
Mavidunyamm Doğumdan sonra çok işe yaramis olan, pırt pırt gaz çıkarmaya yardımcı bir komposto istiyoruuum 🤣
Mavidunyamm İnternetten baktım ama türlü türlü çıkıyor. Ben ise yarayacak, yoğun kayısı tadı alacağım bir komposto istiyoruuum 🤗🌸
Mavidunyamm Fatovebebegi Aaa blender dan geçirmek iyi fikirmis 🤗çok teşekkür ederim tavsiyeler için. Yapıp normal buzdolabına koyim o zaman.1 litrelik kavanoz yeter mi işe yarar mı
Fatovebebegi Mavidunyamm ise yarar tabiki sıcakken ağzını kapatırsanız,melemen felan yapar gibi bozulmaz uzun süre saklarsınız