Dilekkkk Bende tam ona bakıyordum internetten canım .1 haftadır bendede var 30.haftadayız henüz Doğum vaktine yaklaştıkça bu aylarda olabiliyormuş .Östrojen hormonu arttıkça oluyormuş ,bazı durumlarda mantar vs olabiliyormuş .Korkmanı gerektirecek durum yok bence canım sanmıyorum 🎀.