Eğer organ taraması ise mutlaka şekerli bir şeyler yiyip gitmenizi öneriyorum. Ben yemeden gittiğim için bebek uyanmamıştı ve bir kol ve kalp odacık sayısını göremediği için yarım saat sonra şekerli yiyip öyle tekrar girmiştim doktor hemen gördü öyle raporu yazdı