Vldan12 Kızlar 5 yaşında bir kızım var sağ bacağında ağrısı olduğunu söylüyor , bir kaç ay önce yine söylemişti ama çok üzerinde durmadım şimdi tekrar söyleyince biraz tırstım , var mı bizim gibi olan?
mayis13 Endişelendirmek istemem fakat ilk okul zamanlarımda benimde çok ağrıyordu kaç doktora gittiysek yok büyüme ağrısı yok topuk dikeni falan diyip yolluyorlardı takiiii yıllar sonra gittiğim doktor romatizmama bakmak istedi benim romatizmam varmış meğersem ve ilerlemişti . Büyüme ağrısı diyip hafife almayın sakın takibini yapınn çok geçmiş olsun 🌸🌸🌸🌸 ayrıca belkide büyüme ağrısıdır 💖