Bellks Hamileliğimde bende yaşamıştım. Doktorum normalde de aritmik taşikardim olduğu için kardiyolojiye görünmemi istemişti tedbir amaçlı, kardiyolojide kalp usg si çekildi, ekg çekildi hiçbir sorun görünmedi. Kardiyoloji doktoru da bunun gebeliğe bağlı olduğunu, bebek için kalbin daha fazla kan pompalamasına bağlı olarak ekstra atım yapmasıyla çarpıntı yaşadığımı söyledi. Bende de bazen saatlerce sürebiliyordu. Tek vereceğim tavsiye kendinizi dinlemeyin, mümkün olduğunca uzanıp, başka şeylerle ilgilenin kısa sürede geçecektir. Geçmiş olsun 🤗