Öğretmen arkadaşlar doğumum 5 ekim gösteriyor normalde Ağustos 10da çalışabilir raporu aldım . Ve 37. Haftam 14 eylüle geliyor. Sorum şu mevzuatta tatile denk gelen analık izni sonrasına eklenmez diyor . Bu durumu yaşayan var mı? Aldığım rapor geçersiz mi yani benim ? Yaz tatiline Denk gelip de rapor alan var mı benim gibi?
Ayrıntılı açıklayabilecek olan var mı???