pamuksekerinannesi [bilinmeyen] Amin cnm İnşallahhhh🙏 Sana da bebişin eşin ve tüm sevdiklerinle birlikte mutlu huzurlu sağlıklı yıllar🙏💕🎀
pamuksekerinannesi [bilinmeyen] Amin cnm hepimizin İnşallahhhh🙏 Burda da bol gıybetli yıllarımız olsun🙈 Seneye görüşürüz diyomuşum🙈😂
pamuksekerinannesi Sebla55 Valla ben bi kaç gün önceden Mısır almıştım nerdeyse her akşam hepsini patlattım yedim🙈 Bu akşamda yicem 😍
pamuksekerinannesi Sebla55 Saol cnm sana da afiyet olsun bugün bebişler bayram etsin içerde 😂😂😂 Bu arada mutlu güzel senelere eşin bebişin ve sevdiklerinle birlikte cnm💕🎀