Kızlar daha öncede yazmıştım bebeğimde 4 haftaya yakın gelişim geriliği var diye hatırlarsınız. Dün ve bugün farklı doktorlara gittim biri iyi konuştu zayıflığı dışında bir sıkıntısı yok küveze girmez dedi. Diğeri mutlaka birşeyi vardır ki zayıf dedi. 35+5 günlügüz birinin ultrason makinasında 2130 Gr diğerini kimde 2305 gr çıktı. Şimdi ben hangisine inanacagimi şaşırdım. Doktorun biri siz yasitlarinizla hep aynı kilodamisiniz mi bebeklerinde aynı olmasını bekliyorsunuz falan dedi.