aryadamla bende kullanıyorum ilk zamanlar kendim yapamıyordum iğneyi sağlık ocağına gidiyordum konyadayken hafta sonlarında sağlık kabinine gidiyordum daha sonra Antalya’ya taşındık burda sağlık kabini olmadığı için mecbur iki gün geçiyordu daha sonra kendim vurmayı öğrendim yani diyeceğim o ki bazen 2 gün geçiyordu benimde rapor çıkartırsa doktorunuz sağlık ocağı gittiğinde yazıyor 4 kutu birden almaya başlamıştım raporum çıktıktan sonra