CEYDAASH Nur_Altunay3335 Eğer cinsiyetimiz erkek çıksaydı Pars koyacaktım ismini ☺️ Fakat kız bebek bekliyoruz ama özellikle bu ismi koymak için bir de oğlan doğurmak istiyorum 😄
Nur_Altunay3335 Asasasas ben dora diyorum eşim de pars diyor bir türlü karar veremedik 🤭🙈 anlaşamazsak ikisini birden koyacağız 🥰
Nur_Altunay3335 CEYDAASH çok hoş anlamı karakter özelliği güzel bir isim 🥰sağlıcakla gelsin güzel kızın 🥰❤️🔥
Pelinakcn Nur_Altunay3335 Dora diye kız tanıdığım var, Pars yeğenimin adı bence çok karizmatik bir isim 🫶🏻
Nur_Altunay3335 Pelinakcn çok teşekkür ederim ikisini de çok sevdik biz ama tek mi olsa yoksa ikisi birden mi olsa onda kararsız kaldık , çok teşekkür ederim yanıtladığın için 🥰❤️🔥🌸
Asasasas Nur_Altunay3335 bence de olabilir.. 🥰 herkesin sevdiği bir isim olur.. kimsenin aklı kalmaz 🥰
Nur_Altunay3335 Asasasas Şuanlık öyle olacak gibi görünüyor büyük bir ihtimalle 🤭🥰çok teşekkür ederim yanıtladığın için ❤️🔥🌸
Aysunnn43 Koyun elinizi göbeğinize.Birgün Dora diye seslenin, birgün pars diye seslenin hangisini söylerken içinize huzur doğarsa onu koyun.İsimler nasıl diye sorarsanız birbirinden çok farklı cevaplar alırsınız.Sonuçta herkesin zevki farklı.
Nur_Altunay3335 Aysunnn43 evet doğru herkesin görüşü ayrı ve ayrı isim ve karakter özelliği ayrı isimler düşünmek için 4 ayımız var daha ben iki isim koyma taraftarı değilim ama eşimle ayrı düşünceye kapıldık bu bizi çelişkiye düşürdü açıkçası
Aysunnn43 Koyun elinizi göbeğinize.Birgün Dora diye seslenin, birgün pars diye seslenin hangisini söylerken içinize huzur doğarsa onu koyun.İsimler nasıl diye sorarsanız birbirinden çok farklı cevaplar alırsınız.Sonuçta herkesin zevki farklı.